Ռեստորանային գերազանց սպասարկումը ամենակարևոր գործոններից մեկն է, որը ստիպում է հյուրերին նորից ու նորից վերադառնալ: Եթե նույնիսկ մատուցված ճաշատեսակը ոչ այնքան հաջող է ստացվել, գերազանց սպասարկումը կարող է նվազեցնել դեպքի բացասական ազդեցությունը և ստիպել հյուրին ժպտալ և իրեն կարևոր զգալ:
Սպասարկող անձնակազմի մշտական փոփոխվելը հաշվի առնելով, դժվար է սպասարկումը համապատասխան մակարդակի պահել, բայց երբ անձնակազմը լավ ուսուցանվում է, դա բարձրացնում է ոչ միայն հյուրերի բավարարվածության աստիճանը, այլև սպասարկող անձնակազմինը, ինչը բերում է լրացուցիչ թեյավճարներ և աշխատավարձի բարձրացման հնարավորություններ՝ նվազեցնելով այլ աշխատանք գտնելու ցանկությունը:
Մեր բարձրակարգ մասնագետները կուսուցանեն Ձեր անձնակազմին և կբարձրացնեն հյուրերի գոհունակության ցուցանիշները:
Ուսուցման տևողությունը - 3 օր, 3 ժամ օրական
Ուսւոցման վայրը - հյուրանոցի կամ ռեստորանի տարածքում