Ռեստորանային սպասարկում

ՌԵՍՏՈՐԱՆ
Ռեստորանային գերազանց սպասարկումը ամենակարևոր գործոններից մեկն է, որը ստիպում է հյուրերին նորից ու նորից վերադառնալ: Եթե նույնիսկ մատուցված ճաշատեսակը ոչ այնքան հաջող է ստացվել, գերազանց սպասարկումը կարող է նվազեցնել դեպքի բացասական ազդեցությունը և ստիպել հյուրին ժպտալ և իրեն կարևոր զգալ: 

Սպասարկող անձնակազմի մշտական փոփոխվելը հաշվի առնելով, դժվար է սպասարկումը համապատասխան մակարդակի պահել, բայց երբ անձնակազմը լավ ուսուցանվում է, դա բարձրացնում է ոչ միայն հյուրերի բավարարվածության աստիճանը, այլև սպասարկող անձնակազմինը, ինչը բերում է լրացուցիչ թեյավճարներ և աշխատավարձի բարձրացման հնարավորություններ՝ նվազեցնելով այլ աշխատանք գտնելու ցանկությունը:

Մեր բարձրակարգ մասնագետները կուսուցանեն Ձեր անձնակազմին և կբարձրացնեն հյուրերի գոհունակության ցուցանիշները:

Ուսուցման տևողությունը - 3 օր, 3 ժամ օրական
Ուսւոցման վայրը - հյուրանոցի կամ ռեստորանի տարածքում

Թեմաները: 


ՈՐԱԿ
  • Սպասարկման որակ
  • Ապրանքի որակ
  • Արտաքին տեսքի որակ
  • Ուսւոցանված անձնակազմի որակ
  • Անձնական հիգիենայի որակ
  • Աշխատավայրի որալ

 
ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՀԵՏ ԿԱՊԸ
  • Հյուրընկալություն
  • Ամրագրումների ընդունում
  • Օգնող վաճառք
  • Upselling
  • Բողոքների կառավարում
  • Առաջարկությունների ընդունում

 
ՀԻԳԻԵՆԱ
  • Հիգիենայի ստանդարտները
  • Սննդային թունավորում
  • Սննդի ջերմային մշակում
  • Միկրոբներ և բակտերիաներ
  • Սնննդի սառեցում և պահպանում
  • Պարազիտների առկայության վերահսկում
 
 
ԳԵՐԱԶԱՆՑ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
  • Գերազանց սպասարկման տեխնիկա
  • Mis-en-place
  • Սննդի մատուցում
  • Խմիչքքեղենի մատուցում
  • Գինու մատուցում
  • Այլ ալկոհոլի մատուցում
  • Կոկտեյլների մատուցում

 
ՍՆՆԴԻ և ԽՄԻՉՔԵՂԵՆԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ
  • Ընդհանուր կառավարման սկզբունքները
  • Բաց բուֆետ
  • Հատուկ մասնագիտացված ռեստորաններ
  • Սենյակային սպասարկում և մինի-բարերի կառավարում
  • Ծախսերի կառավարում
  • Մենյու
  • Ստուգման թերթիկներ
  • Պաշարների կառավարում
  • Աշխատանքային ցուցանիշների թերթիկներ

Ուսուցումը տարվում է ինտերակտիվ ձևով, տրվում են ուսումնասիրելու նյութեր, կատարվում են պրակտիկ վարժություններ մասնակիցների հետ:
Վերջում մասնակիցներին տրվում են ուսուցումը հաջողությամբ ավարտելու մասին վկայականներ



Տևողությունը: 

3 օր

Լսարանի մեծությունը: 

մինչև 20 անձ

Դիմելու կարգը: 

Եթե ցանկանում եք սույն ուսուցումը Ձեր անձնակազմի համար կազմակերպել, զանգահարեք 093240774 կամ գերք info@hotelPRO.am-ով


 
 
Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.