Ուսուցում

Անթերի մաքրություն

ԱՆԹԵՐԻ ՄԱՔՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հյուրանոցի ցանկացած անկյուն պետք է փայլի մաքրությունից. սենյակը, միջանցքները, նախասրահը, ռեստորանը և այլն: Նաև այն հատվածները, որոնք հեռու են հյուրի քննախույզ աչքից: Հյուրանոցից հյուրերը հիմնականում սպասում են գերազանց սպասարկում և անթերի մաքրություն, որը միշտ արդյունք է պրոֆեսիոնալ ուսուցման և սովորած հմտությունների հետևողական ամենօրյա կիրառության: Մեր փորձառու մասնագետները կարող են Ձեր հյուրանոցի անձնակազմի աշխատանքային հմտությունները բարձրացնել նոր մակարդակի, ինչը անմիջապես կբերի հյուրերի բավարարվածության բարձրացման և հյուրանոցի եկամուտների ավելացման:

Ընդունարանի գաղտնիքները

Ընդունարանի գաղտնիքները

Ընդունարանը հյուրերի հետ շփման առաջին գիծն է, ու առաջին տպավորությունը, որը ստանում է հյուրը այդ շփումից, մնում է իր հետ հյուրանոցում ամբողջ կացության ընթացքում: Հյուրանոցի այս ամենակարևոր կետում գերազանց սպասարկումը այլընտրանք չունի: Ժամանակակից պահանջներին համապատասխանող գերազանց սպասարկումը պետք է լինի ճիշտ գաղափարախոոսության, հմտությունների իմացության և ճիշտ տրամադրվածության համադրություն: Այս ամենը պետք է հաղորդվի աշխատակցին մասնագետի կողմից և մշտապես պետք է հետևել՝ սովորածը կատարելագոծելու և ամենօրյա կիրառության համար:

Ռեստորանային սպասարկում

ՌԵՍՏՈՐԱՆ
Ռեստորանային գերազանց սպասարկումը ամենակարևոր գործոններից մեկն է, որը ստիպում է հյուրերին նորից ու նորից վերադառնալ: Եթե նույնիսկ մատուցված ճաշատեսակը ոչ այնքան հաջող է ստացվել, գերազանց սպասարկումը կարող է նվազեցնել դեպքի բացասական ազդեցությունը և ստիպել հյուրին ժպտալ և իրեն կարևոր զգալ: 

 
 
Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.