Հյուրանոցային բլոգ

Հյուրերի փորձառության և միջին գների կապը

Հյուրի փորձառությունը

Երևանյանյան տուրիստական շուկայում բարձր պահանջարկի բերած հյուրանոցային սենյակների բարձր միջին գները պահելը դառնում է խնդրահարույց՝ մի շարք օբյեկտիվ պատճառներով: Այդ պատճառները, ինչպես նաև դրանց մասնակի լուծումները տրված են ներքևում դրված Youtube տեսանյութում: Հնարավոր է, որ Դուք ևս մի քանի գործնական խորհւորդ ունենաք այս առումով. գրառեք Ձեր խորհուրդները Մեկնաբանությունների հատվածում:


Տուրիզմի հետ-կորոնավիրուսյան զարգացումներ

Տուրիզմի հետ-կորոնավիրուսյան զարգացումներ
Կորոնավիրուսի տարածման դանդաղեցման առաջին նշանները, ինչպես նաև տնտեսութունները և տուրիզմը վերջնականապես չկործանելու կառավարությունների ռացիոնալ ձգտումը, ստիպում են մտածել ու կանխատեսումներ անել, թե ինչ խաղի կանոններ են լինելու մոտակա ժամանակներում:

«Ապահով կացություն» - նոր մաքրության ստանդարտներ՝ AHLA-ի կողմից

Stay Safe
Ամերիկյան հյուրանոցների և կացության ասոցիացիան նախաձեռնել է «Ապահով կացություն» ծրագիրը, որի նպատակն է սահմանել մաքրության ավելի խիստ ստանդարտներ, կարգավորել փոխադարձ շփումները և ընթացակարգերը այնպես, որ դրանք համապատասխանեն կորոնավիրուսի համաճարակից առաջ եկած առողջական և ապահովության պահանջներին:

«Ապահով կացությունը» փոփոխությունների է ենթարկելու ինդուստրիայի նորմատիվները, վարքագծերը և ստանդարտները այնպես, որ թե' հյուրերը, թե' աշխատակիցները վստահ լինեն հյուրանոցների մաքրության և  ապահովության համար՝ երբ տուրիզմը սկսի վերականգնվել:

Վարակված կամ կասկածյալ հյուր

Վարակված կամ կասկածյալ հյուր

Ի՞նչ անել, եթե հյուրանոցում է գտնվում կորոնավիրուսով վարակված կամ կասկածյալ հյուր:

Կորոնավիրուսից պաշտպանությունը հյուրանոցներում

Կորոնավիրուսից պաշտպանությունը հյուրանոցներում
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ
  • Ընդունարանի բոլոր սեղանների վրա տեղադրել կորոնավիրուսից խուսափելու հրահանգը հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն տարբերակներով
  • Այդ հրահանգը ռուսերեն և անգլերեն տարբերակներով տպել և տեղադրել բոլոր վերելակներում, սենյակներում, ռեստորաններում
  • Գրիպային ախտանիշերով աշխատակիցներին անմիջապես ուղարկել տուն
  • Ամբողջ անձնակազմին հրահանգավորել՝ ըստ առողջապահության նախարարության ցուցումների
  • Հյուրանոցի գլխավոր մուտքի, ինչպես նաև աշխատակիցների մուտքի մոտ տեղադրել ձեռքերի մանրէազերծելու դիսպենսերներ:

Հյուրանոցի կառավարման ֆայլ

  • HotelPRO PMS
Մեր գործընկեր հյուրանոցների հետ աշխատելիս նկատել ենք, որ շատ ու շատ փոքր հյուրանոցներ չեն կարողանում ձեռք բերել պրոֆեսիոնալ հյուրանոցային կառավարման ծրագրեր, և ստիպված օգտագործում են Excel-ի վրա ստեղծված ֆայլեր, որոնք այնքան էլ արդյունավետ չեն և չեն բավարարում հյուրանոցային սպասարկման պահանջները, իսկ երբ բանը հասնում է գրանցման թերթիկներ կամ ամրագրման հաստատում պատրաստելուն ու հյուրին տրամադրելւոն, կամ ստուգելու տվյալ օրվա ժամանումներն ու մեկնումները, ապա ամեն ինչ մեծ գլխացավանք է դառնում:

ՀՅՈՒՐԱՆՈՑ ՄՈԼԲԵՐՏ - ԿՈՆՑԵՊՏ

ՀՅՈՒՐԱՆՈՑ ՄՈԼԲԵՐՏ - ԿՈՆՑԵՊՏ
Մոլբերտ Հյուրանոցի նպատակային շուկան միջին և ավագ տարիքի, արվեստի և գեղեցիկի սիրահար ճանապարհորդները և ընտանիքներն են, որոնց դուր կգա հյուրանոցում հաղորդակցվել տեղական արվեստի ներկայացուցիչների և նրանց գործերի հետ: 
Մոլբերտ հյուրանոցը կիրականացնի մի շատ գործողություններ, որոնք կամրապնդեն հյուրանոցի յուրահատկությունը և հյուրերի բավարարվածությունը :

Այս ամենը իրականացվում է հետևյալ կերպ.

Ձեր հավատարիմ գործընկերը

Նուռ Հոսփիթալիթի ՍՊԸ-ը կողմից առաջարկվող հյուրանոցային նշանակության ապրանքների տեսականին արագորեն աճում է: Մեզ համար զարմանալի էր բազում հայ արտադրողներ հայտնաբերելը, ովքեր ավելի որակով ապրանքներ են արտադրում, քան հարևան ու հեռավոր երկրներից ներկրվածներն են: Գնային առումով ևս շատ ավելի նախընտրելի է: Նուռ Հոսփիթալիթին համարժեք որակով ապրանքատեսակներից միանշանակ ընտրում է հայկականը, և դուրս է մղում այլ երկրներից ներմուծվողները: Եթե կա տվյալ տեսակից հայաստանյան արտադրող, ապա դադարեցվում է դրա ներմուծումը:

ԱՐՏԱԴՐՎԱԾ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ

ԱՐՏԱԴՐՎԱԾ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ

Հյուրանոցային գործը և տուրիզմը՝ ընդհանրապես, զգալի ազդեցություն են թողնում երկրի տնտեսության զարգացման և ակտիվ բնակչության բարեկեցության վրա: Տուրիստը, որը ժամանում է Հայաստան, ըստ վիճակագրության (2016թ-ի տվյալներով)՝ ծախսում է մոտ 768 ԱՄՆ դոլարին համարժեք գումար: Այդ ընթացքում նա օգտվում է տրանսպորտային, հյուրանոցային, ավտովարձույթի, շրջայցեր կազմակերպող ընկերությունների և անհատների ծառայություններից, ճաշում է ռեստորաններում, գնում է հուշանվերներ և այլն: Այս ամենը ուղղակի կապվում է տեղական արտադրողի և ծառայություններ մատուցողների հետ: Տուրիստի ծախսած գումարը հիմնականում մնում է Հայաստանում

Ձեր հաջողության ռեզյումեն (ՄԱՍ 3): Բովանդակությունը

  • Բովանդակությունը:
Ռեզյումեն չի կարող շատ ունիվերսալ լինել՝ բոլոր հայտարարություններով այն ուղարկելու համար: Ճիշտ է այն հարմարեցնել Ձեր նպատակային աշխատանքի համար՝ բաց թողնելով այն ամբողջ ինֆորմացիան, որը տվյալ աշխատանքի համար նշանակություն չունի: 

Ձեր անունը և կոնտակտները

Ձեր անունը պետք է զարդարի ռեզյումեի ամենավերևի հատվածը, ոչ շատ մեծ, ոչ շատ փոքր սկզբունքով:

Pages

 
 
Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.